Powiat Sępoleński

Treść Główna

Konsumencie, miałeś spór przedsiębiorcą, który prowadzi działalność gospodarczą, poza granicą Polski?

Poniżej nowa grafika informacyjną o tym, jak sieć Europejskich Centrów Konsumenckich rozpatruje skargi konsumentów. Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) obejmuje 30 centrów we wszystkich 27 państwach członkowskich UE, a także Islandii, Norwegii i Wielkiej Brytanii. Celem sieci ECC-Net jest udzielanie porad konsumentom oraz rozwiązywanie ich transgranicznych sporów w sposób pozasądowy. Pomoc ECC-Net jest udzielana bezpłatnie.

Drogą telefoniczną (22 55 60 118, dyżury prawników od pn. do pt w godz.: 10-14), e-mailem (eccnet-pl@ec.europa.eu) lub osobiście odwiedzając siedzibę centrum w Warszawie przy Placu Powstańców Warszawy 1 (od pn. do pt w godz.: 10-14)

  • autor: Katarzyna Niepiekło - Theil, data: 2020-07-17
  • infografika_spory_konsumenckie_ECK_2400_2400px

« wstecz

Linki