Powiat Sępoleński

Treść Główna

Powiatowy Zespół Zarządzania Kryzysowego

Dnia 20 stycznia 2021 roku Zarządzeniem Starosty Nr 2 z dnia 20 stycznia 2021 roku powołano w nowym składzie Powiatowy Zespół Zarządzania Kryzysowego w celu wykonywania zadań zarządzania kryzysowego przez Starostę.

W skład Zespołu wchodzą:

1) Przewodniczący Zespołu - Starosta Sępoleński

2) Zastępca Przewodniczącego Zespołu – Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej;

3) Członkowie Zespołu:

  • Wicestarosta;
  • Komendant Powiatowy Policji w Sępólnie Krajeńskim;
  • Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sępólnie Krajeńskim;
  • Powiatowy Lekarz Weterynarii w Sępólnie Krajeńskim;
  • Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim;
  • Burmistrz Kamienia Krajeńskiego;
  • Burmistrz Sępólna Krajeńskiego;
  • Burmistrz Więcborka;
  • Wójt Sośna;
  • Dyrektor Wydziału Architektury, Budownictwa i Rozwoju Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim;
  • Dyrektor Wydziału Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim;
  • Dyrektor Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim;
  • Inspektor Stanowiska Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim.

Do zadań Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego należy w szczególności:

  • ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń;
  • przygotowywanie propozycji działań i przedstawianie Staroście wniosków dotyczących wykonania, zmiany lub zaniechania działań ujętych w Powiatowym Planie Zarządzania Kryzysowego;
  • przekazywanie do wiadomości publicznej informacji związanych z zagrożeniami;
  • Opiniowanie Powiatowego Planu Zarządzania Kryzysowego
  • autor: Kamila Jabłońska - Inspektor Zarządzania Kryzysowego (...) , data: 2021-06-15

drukuj całą stronę

Linki