Powiatowy Zespół Zarządzania Kryzysowego
Dnia 20 stycznia 2021 roku Zarządzeniem Starosty Nr 2 z dnia 20 stycznia 2021 roku powołano w nowym składzie Powiatowy Zespół Zarządzania Kryzysowego w celu wykonywania zadań zarządzania kryzysowego przez Starostę.
W skład Zespołu wchodzą:
1) Przewodniczący Zespołu - Starosta Sępoleński
2) Zastępca Przewodniczącego Zespołu – Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej;
3) Członkowie Zespołu:
- Wicestarosta;
- Komendant Powiatowy Policji w Sępólnie Krajeńskim;
- Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sępólnie Krajeńskim;
- Powiatowy Lekarz Weterynarii w Sępólnie Krajeńskim;
- Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim;
- Burmistrz Kamienia Krajeńskiego;
- Burmistrz Sępólna Krajeńskiego;
- Burmistrz Więcborka;
- Wójt Sośna;
- Dyrektor Wydziału Architektury, Budownictwa i Rozwoju Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim;
- Dyrektor Wydziału Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim;
- Dyrektor Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim;
- Inspektor Stanowiska Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim.
Do zadań Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego należy w szczególności:
- ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń;
- przygotowywanie propozycji działań i przedstawianie Staroście wniosków dotyczących wykonania, zmiany lub zaniechania działań ujętych w Powiatowym Planie Zarządzania Kryzysowego;
- przekazywanie do wiadomości publicznej informacji związanych z zagrożeniami;
- Opiniowanie Powiatowego Planu Zarządzania Kryzysowego
- autor: Kamila Jabłońska - Inspektor Zarządzania Kryzysowego (...) , data: 2021-06-15