Powiat Sępoleński

Treść Główna

Odzyskaj swoje pieniądze

Drodzy Konsumenci, Klienci Fortum Marketing and Sales Polska S.A

W związku z Decyzją Urzędu Konkurencji i Konsumentów (DECYZJA NR DOZIK 4/2021- dotycząca postępowania w sprawie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów przez Fortum Marketing and Sales Polska S.A. z siedzibą w Gdańsku )  informuję, że:

  • każdy konsument, który złożył do Fortum skargę nie później niż rok po zawarciu umowy poza lokalem (między 1 listopada 2016 r. a 14 czerwca 2021 r.), dostanie 49 zł rekompensaty,
  • Fortum umorzy lub zwróci takim osobom wszelkie opłaty związane z rozwiązaniem przez nich umowy przed terminem,
  • tym, którzy umów nie rozwiązali, Fortum umożliwi wypowiedzenie ich bez ponoszenia kosztów,
  • Klientom, którzy skarżyli się na wprowadzenie w błąd co do warunków promocji, spółka skoryguje rachunki tak, by uwzględniały obiecane rabaty, i wypłaci nadpłatę.

Pomoc w redagowaniu pism, po uprzednim kontakcie telefonicznym udzielana jest przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów.

  • autor: Powiatowy Rzecznik Praw Konsumentów - Katarzyna Niepiekło - Theil, data: 2021-10-15

« wstecz

Linki

  • Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim
  • ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie,
    tel. +48 52 388 13 00, fax +48 52 388 13 03, e-mail: sepolnopow@pro.onet.pl
  • Kliknij aby aktywować mapę dojazdu!