98. posiedzenie Zarządu Powiatu w Sępólnie Krajeńskim
10 września 2018 r. o godz. 8:00 w gabinecie Starosty odbyło się 98 posiedzenie Zarządu Powiatu w Sępólnie Krajeńskim.
Posiedzenie odbyło się zgodnie z planowanym porządkiem obrad.
Zarząd podjął uchwały w sprawie:
1) określenia podstawowych wskaźników przyjmowanych do opracowania projektu budżetu powiatu na 2019 rok, zasad, trybu i terminu opracowania materiałów do projektu budżetu oraz wzorów materiałów planistycznych;
2) uchwalenia zmian w budżecie powiatu sępoleńskiego na rok 2018;
Zarząd zajął stanowisko w sprawach:
1) pisma Dyrektor CAPOW ad. przekształcenia Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Małej Cerkwicy – do ponownej analizy;
2) pisma Dyrektor CAPOW ad. przekształcenia Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Więcborku z 30-osobowej na dwie 14 osobowe - do ponownej analizy;
3) wniosku o przedłużenie umowy dzierżawy nieruchomości rolnej położonej w Suchorączku; - decyzja pozytywna;
4) pism mieszkanki Sypniewa w sprawach związanych z udostępnieniem informacji publicznej;
5) wniosku o zaopiniowanie projektu uchwały Rady Powiatu Chojnickiego w sprawie pozbawienia kategorii drogi powiatowej nr 2658G - części ul. Strzeleckiej w granicach administracyjnych miasta Chojnice - decyzja pozytywna;
6) wniosku o zaopiniowanie projektu uchwały Rady Powiatu Złotowskiego w sprawie pozbawienia kategorii dróg powiatowych poprzez zaliczenie ich do kategorii dróg gminnych w miejscowości Krajenka- decyzja pozytywna;
7) wniosku Dyrektora Zarządu Drogowego o przekazanie w trwały zarząd gruntów zajętych pod drogi powiatowe wskazanych we wniosku, stanowiące własność powiatu sępoleńskiego - decyzja pozytywna;
8) wniosku Dyrektora Zarządu Drogowego o wygaszenie trwałego zarządu z nieruchomości o numerze ewid. 59, obręb ewid. Dziechowo stanowiącej część pasa drogowego - decyzja pozytywna;
9) wniosku Dyrektora Zarządu Drogowego o wygaszenie trwałego zarządu z nieruchomości o numerze ewid. 24, obręb ewid. Zamarte stanowiącej pas drogowy drogi publicznej kategorii powiatowej nr 1101C - decyzja pozytywna;
Na koniec zarząd przyjął informacje w sprawach:
1) kontroli Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy;
2) sposobu załatwienia wniosku o niezaniechanie współpracy przy budowie chodników w Gminie Sośno;
3) pisma Dyrektora Zarządu Drogowego skierowanego do Nadleśnictwa Runowo Krajeńskie w sprawie pogarszającego się stanu technicznego DP 1114C relacji Wałdowo-Olszewka;
4) obowiązku złożenia oświadczeń majątkowych w związku z upływem kadencji;
5) rozpoczęcia prac związanych ze zmianą Statutu Powiatu
oraz zatwierdził projekt Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi (…) na 2019 rok.
- autor: Kamila Jabłońska, data: 2018-09-10
- autor: Kamila Jabłońska, data: 2018-09-10