Powiat Sępoleński

Kolaż zdjęć

Menu podstrony

Ścieżka nawigacyjna

Wyszukiwanie

Opcje wyszukiwania

Ikony społecznościowe

Treść strony

Ankieta Monitorująca Poziom Satysfakcji Klienta - informacje ogólne

Oddajemy do Państwa dyspozycji procedury w formie elektronicznych kart usług, zgodnie z którymi nasz urząd załatwia poszczególne rodzaje spraw oraz elektroniczne formularze na platformie ePUAP, za pomocą których możecie Państwo załatwić sprawę w naszym urzędzie.

Elektroniczne karty usług i elektroniczne formularze powstały w ramach Projektu pn. „Profesjonalizm Urzędów = Satysfakcja Powiatu Sępoleńskiego” finansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytet V Dobre Rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

Jeśli będziecie Państwo zainteresowani podzieleniem się z nami swoimi uwagami, sugestiami, propozycjami, dokonać oceny wówczas zapraszamy do wypełnienia poniższej ankiety. Państwa opinie służyć będą podniesieniu jakości świadczonych usług i pozwolą nam stale doskonalić jakość pracy.

  • autor: Logonet Sp. z o.o., data: 2012.09.28

Ankieta Monitorująca Poziom Satysfakcji Klienta

  • autor: Logonet Sp. z o.o., data: 2012.09.28
Już są pierwsze elektroniczne karty usług i wzory wniosków w bip-ach i na e-puapie.

Trwają intensywne prace nad Elektronicznymi Kartami Usług i elektronicznymi wzorami wniosków na e-puapie. Już wszystkie karty usług (podlinkowane do BiP-u) i elektroniczne wzory wniosków na e-papie ma zamieszczone lider projektu - Powiat Sepoleński. Obecnie trwają prace nad zamieszczeniem kart usług i wzorów wniosków poszczególnych partnerów projektu - czerech gmin z terenu Powiatu Sępoleńskiego. Prace potrwają do końca lipca 2012 roku.

Co to w praktyce oznacza dla klientów naszych pięciu samorządów? Nareszcie będzie można złożyć elektronicznie wniosek w celu załatwienia danej sprawy. Korzystając z portalu e-puap, na którym należy mieć założone konto i skrzynkę pocztową, będzie można, korzystając np. z bezpłatnego tzw. profilu zaufanego, elektronicznie złożyć wniosek w celu załatwienia danej sprawy w naszym urzędzie.

Bardzo się cieszymy z powstałych udogodnień dla naszych klientów i mamy nadzieję, że będą Państwo chętnie korzystać z nowej formy komunikacji oszczędzjącej czas i pieniądze. Wychodząc na przeciw udogodnieniom dla mieszkańców naszego Powiatu, także tym przebywającym za granicami naszego powiatu i kraju, wychodząc na przeciw nowoczesności, otwarci na zmiany, mamy nadzieję, że powstałe udogodnienia, wpłyną pozytywnie na wizerunek naszego urzędu i przyczynią się do zwiększenia komfortu życia naszych klientów.

Wiemy,  że działania podejmowane przez nasze samorządy są pierwszymi tego typu w regionie. Niektóre nasze wzory wniosków są rejestrowane w centralnym repetytorium jako pierwsze. Mimo przejściowych trudności i przesunięć czasowych, mamy nadzieję, że uda się wypracować produkty odpowiadające wymogom i standardom nowoczesnych urzędów.

  • autor: Kamila Jabłońska, data: 2012.06.27
Karty usług - I etap prac za nami.

Zakończyliśmy pierwszy etap realizacji zadania polegającego  na „Opracowaniu i wdrożeniu procedury aktualizowania opisu usług świadczonych  5 jst”. Trzy spotkania robocze grupy pracowników z ekspertami dobiegły końca.

Grupa pracowników z 5 jst z pomocą ekspertów merytorycznych w ramach powyższego zadania wykonała następujące działania:

  1. Zweryfikowała dotychczasowy tryb opracowania, zatwierdzania i zamieszczania w BIP opisu usług i formularzy w urzędzie.
  2. Opracowała wspólnie z wyznaczonymi pracownikami z pozostałych  jst i ekspertami merytorycznymi, założenia dla zasady obiegu informacji związanych z opisami załatwiania spraw oraz zasady i wzory tworzenia formularzy.
  3. Opracowała wspólnie z wyznaczonymi pracownikami z pozostałych  jst i ekspertami merytorycznymi, wzorcowy opis i wzór formularza jednolitego dla wszystkich 5 jst.
  4. Opracowała wspólnie z wyznaczonymi pracownikami z pozostałych  jst i ekspertami merytorycznymi, nowe/zmodyfikowała istniejące karty opisu usług wraz ze wzorami wniosków formularzy (z przykładami wypełnienia) niezbędne do realizacji spraw administracyjnych w 5 jst, tak, aby było to czytelne dla klientów.

Pan Dominik Baryłka – Kierownik Projektu wyjaśnia: „Jesteśmy przygotowani do wprowadzenia nowych wzorów do realizacji. Zadanie zostanie optymalnie zharmonizowane z powstaniem Biur Obsługi Klienta dla równoczesnego podniesienia jakości oferowanych usług i jak najlepszej obsługi klientów”.

  • autor: Kamila Jabłońska, data: 2011.10.28
Zdjęcia z ostatniego spotkania grupy z ekspertami merytorycznymi.
wyświetl galerię w Cooliris
  • autor: Kamila Jabłońska, data: 2011.09.19

następna strona »

drukuj całą stronę

-

Zobacz

Urząd Marszałkowski
Urząd Wojewódzki
e-PUAP
Fundusze Unijne

Gminy powiatu

Banery

Związek Powiatów Polskich
Warto Wiedzieć
Serwis Samorządowy PAP
Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej
Centrum Aktywności Cyfrowej
Wiadomości Krajeńskie
E-krajna
Gazeta Pomorska
Radio Weekend
obiekt Flash - Kanał 10
Radio PiK
Szpital Powiatowy
Państwowa Straż Pożarna
Komenda Powiatowa Policji w Sępólnie Krajeńskim
Powiatowy Inspektorat Wetynaryjny
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna
ZNP Bydgoszcz
LGD Nasza Krajna
Chojnicki Bank Żywności
Krajeński Park Krajobrazowy
Koło nr 121 w Sępólnie Krajeńskim
Koło nr 148 w Kamieniu Krajeńskim
Organizacje pozarządowe
Bractwo Motocyklowe Krajna
Wnioski Paszportowe
Biuro Rzeczy Znalezionych
Biblioteka Publiczna w Sępólnie Krajeńskim
Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy
ngo.pl
poradnik ngo
Księga Zasłużonych Powiatu Sępoleńskiego
Targi Pracy i Edukacji
Regionalny System Ostrzegegania
Ułatwienia dostępu       
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.