Odzyskaj swoje pieniądze
Drodzy Konsumenci, Klienci Fortum Marketing and Sales Polska S.A
W związku z Decyzją Urzędu Konkurencji i Konsumentów (DECYZJA NR DOZIK 4/2021- dotycząca postępowania w sprawie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów przez Fortum Marketing and Sales Polska S.A. z siedzibą w Gdańsku ) informuję, że:
- każdy konsument, który złożył do Fortum skargę nie później niż rok po zawarciu umowy poza lokalem (między 1 listopada 2016 r. a 14 czerwca 2021 r.), dostanie 49 zł rekompensaty,
- Fortum umorzy lub zwróci takim osobom wszelkie opłaty związane z rozwiązaniem przez nich umowy przed terminem,
- tym, którzy umów nie rozwiązali, Fortum umożliwi wypowiedzenie ich bez ponoszenia kosztów,
- Klientom, którzy skarżyli się na wprowadzenie w błąd co do warunków promocji, spółka skoryguje rachunki tak, by uwzględniały obiecane rabaty, i wypłaci nadpłatę.
Pomoc w redagowaniu pism, po uprzednim kontakcie telefonicznym udzielana jest przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów.
- autor: Powiatowy Rzecznik Praw Konsumentów - Katarzyna Niepiekło - Theil, data: 2021-10-15