Powiat Sępoleński

Treść Główna

I część 4 posiedzenia zarządu

8 lutego  2019 r. o godz. 8.00 odbyła się I część 4 posiedzenie zarządu powiatu.
Zarząd pracował zgodnie z planowanym porządkiem obrad:
1.    Otwarcie posiedzenia i przedstawienie porządku obrad.
2.    Zatwierdzenie protokołu z posiedzenia Zarządu Powiatu Nr 3/2019.
3.    Przyjęcie informacji w sprawie:
1)    prawnych aspektów związanych z ustaleniem rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych oraz dyżurów aptek w porze nocnej oraz w okresie świątecznym na terenie powiatu;
2)    przyznania Nagrody Starosty Sępoleńskiego „Zloty Klucz Przedsiębiorczości”;
3)    efektów Targów Pracy i Edukacji;
4)    analizy zatrudnienia pracowników administracji i obsługi w szkołach, dla których organem prowadzącym jest powiat sępoleński.
4.    Stanowisko Zarządu Powiatu w sprawie:
1)    wniosku mieszkańca Sypniewa ad. przedłużenia umowy najmu nieruchomości;
2)    pisma Powiatowego Centrum Pomocy rodzinie ad. Warsztatu Terapii Zajęciowej. 
5.    Informacja Skarbnika Powiatu  w sprawie:
1)    wstępnych założeń do Programu Postępowania Naprawczego na lata 2019-2021;
    Na tym zakończono I część posiedzenia zarządu.
W obradach oprócz członków zarządu w składzie: Starosta – Jarosław Tadych; Wicestarosta – Andrzej Marach; Tomasz Fifielski; Iwona Sikorska, Katarzyna Kolasa udział wzięli:
Przewodniczący Rady Powiatu - Marek Chart, Sekretarz Powiatu – Anna Deja – Dobrowolska, Skarbnik Powiatu – Władysław Rembelski, Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie – Elżbieta Maziarz – Rudnik; Radca Prawny – Grzegorz Szlezer; Dyrektor Wydziału Edukacji (…) – Gabriela Malczewska oraz Inspektor Zarządzania Kryzysowego – Irena Miczko.
 

  • autor: Kamila Jabłońska - Inspektor Wydziału Organizacyjnego (...), data: 2019-02-08
  • IMG_0533
  • IMG_0535
  • IMG_0544
  • IMG_0550
  • IMG_0556
  • autor: Kamila Jabłońska - Inspektor Wydziału Organizacyjnego (...), data: 2019-02-08

« wstecz

Linki